Oktay Kaynarca’nın sunumu ile ATV ekranlarında yayınlanan Kim Milyoner Olmak İster programında sorulan ‘1959’dan günümüze kadar Süper Lig tarihinde en çok beraberlik alan takım hangisidir?’ sorusu büyük merak konusu oldu.
1959’DAN GÜNÜMÜZE KADAR SÜPER LİG TARİHİNDE EN ÇOK BERABERLİK ALAN TAKIM HANGİSİDİR?
A- Galatasaray
B- Beşiktaş
C- Fenerbahçe
D- Trabzonspor
DOĞRU CEVAP BEŞİKTAŞ
Süper Lig’in kurulduğu 1959 yılından bu yana ligde en çok beraberlik alan takım Beşiktaş‘tır. Yani doğru cevap, B şıkkıdır. Beşiktaş 1959 yılından bugüne kadar 595 beraberlik almıştır.

Trendyol Süper LigTelevizyonBeşiktaşSpor
Haber Kaynak : HABERLER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1151 kez okundu
2
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
768 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
733 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
722 kez okundu
5
Trabzonspor 6 maç sonra gol yemedi .
686 kez okundu